sâmbătă, 11 iunie 2011

L. Credi Geanta de Dame XL





Geanta De Dame XL
original L. Credi
36 x 28 x 10 cm
Piele naturala, moale si groasa
Toarte lungi, se poate purta si pe umar
se inchide cu Fermoar
3 Compartimente mari, unul cu Fermoar
Compartimentele de pe margine cu buzunare aplicate
2 Buzunare cu Feromar in exterior
captusita cu Material de Nylon imprimat L. Credi
Stare foarte buna
(pret de cumparare foarte ridicat)
Made in Italy


Buna seara!
Am primit coletul si ma bucur de poseta, care este exact asa cum mi-am dorit-o. Este moale, frumoasa si practica, este compartimentata, imi pot gasi usor "recuzita" care ma insoteste peste tot. Culoarea este superba. Si am observat un lucru: la lumina zilei este o nuanta mai inchisa decat la lumina artificiala (si nu folosesc neon, este nesanatos, nu am neon in casa deloc). Va multumesc mult. Oricum, aveti un blog frumos si absolut real in imagini, totul este cred, exact ca in fotografii, asa cum este gentuta. In sfarsit, va multumesc si cred ca am sa mai apelez la dvs., sunteti oameni de incredere. Va rog sa notati la la urmatoarea rezevare faptul ca nu ati spus cat ma costa transportul din Germania in Cluj. Sau, daca a fost intr-un pachet comun, cat imi revine sa platesc.
Cu multumiri, Victoria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu